Zin vs. Zenuwen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Nanda Peters - WaarBenJij.nu Zin vs. Zenuwen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Nanda Peters - WaarBenJij.nu

Zin vs. Zenuwen

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

28 Mei 2014 | Nederland, Deventer

Vandaag was mijn laatste werkdag, nu heb ik vier weken vrij. Bizar, zo lang ben ik niet meer vrij geweest sinds mijn afstuderen. En hoe lang dat geleden is, daar hebben we het maar niet over. Ik moest vandaag e.e.a. afronden en overdragen, bizar is dat toch wel. Toch ben ik eerder naar huis gegaan, op een vergeefse missie op zoek naar sandalen. Uiteindelijk besloten om mijn oude maar mee te nemen en indien nodig daaro weg te gooien en nieuwe te kopen.

Maar op dit moment vechten de zin en de zenuwen een gevecht uit in mijn buik. Natuurlijk heb ik er zin in, maar ik heb ook de zenuwen, omdat deze reis de minst georganiseerde, vastgelegde, voorbereide reis ooit is. Ik heb 'Gone with the wind' nog niet uit, heb één hotel vastgelegd, heb geen idee hoeveel ik kan doen in 3 weken... MAAR... het wordt ook vast de meest spontane, avontuurlijke, verrassende reis ooit, daar ben ik van overtuigd.

En na al die lieve mails en knuffels en Facebook-berichten, kan het begin van deze vakantie al niet meer stuk! Mijn volgende berichtje zal komen uit Charlotte, North Carolina. Yeeehaaaaa!

• 28 Mei 2014 - 20:04

Je Ouders:

dat is nou niet handig,
    wij dachten dat je de reis goed en grondig had voorbereid en georganiseerd,
    nu zitten we helemaal in de zenuwen,
    maar we zullen je trouw volgen,
    en je huis verzorgen en de katten in en uit laten,
    liefs je papa en mama.

• 28 Mei 2014 - 20:06

Denise:

Verrassend is goed. Onverwachte dingen komen niet alleen uit jezelf, mede daarom kan het je eigen dromen overtreffen. Dat zijn altijd de mooiste dingen. Ik zou zeggen: Go with the flow en laat je verrassen! Veel plezier, lieverd! XXX

• 28 Mei 2014 - 20:11

Irene:

Ha dappere meid, ik kan me voorstellen dat je nerveus bent, das goed, het is ook een avontuur, maar leeeeuuuuukkkk, ga er met volle teugen van genieten, je kunt het, geloof in jezelf, ik ben nu al benieuwd naar je avonturen! Liefs Irene

• 28 Mei 2014 - 20:17

Marieke (and The Gang):

Leuk! Een blog! Die gaan we als trouwe fans volgen! Heel veel plezier, geniet met volle teugen. Het leven is niet maakbaar, laat het los en laat je verrassen wie en wat er op je pad komt. A dieu!

• 28 Mei 2014 - 20:51

Els:

Stoer hoor Nan, heel veel plezier en vooral heel veel leuke ongeplande momenten gewenst

• 28 Mei 2014 - 22:28

Lieke (zusje Van):

Niet geplande reizen zijn het best, dan heb je tenminste alle vrijheid om alle mooie kansen die voorbij komen te grijpen.

Just let go and have fun!

• 28 Mei 2014 - 22:39

Jolijn:

Have fun en geniet!

• 28 Mei 2014 - 23:35

Luuk:

Ik snap het wel, ik heb in Japan hetzelfde gedaan, laatste week zonder veel voorbereiding. Ging heel goed en je hebt nog het voordeel dat je de lokale taal spreekt ;-). Goede reis!

• 29 Mei 2014 - 00:18

Mineke:

Veel plezier. Geniet!!

• 29 Mei 2014 - 08:33

Jeannette:

Go with the wind! Je weet waar je wil gaan en meestal kom je daar. Minder gepland, is voor mij het signaal dat je prima in je sandaaltjes staat. Save journey & enjoy! Dikke knuffel

• 29 Mei 2014 - 10:38

Jolanda :

He lieve Nanda! Echt stoer dat je dit gaat doen. Heeel veel plezier.... Ik ga je avonturen volgen!

• 29 Mei 2014 - 11:27

Janneke:

Gewoon aan de plaatselijke bevolking vragen wat de moeite waard is om te bezoeken, tussen hier en je volgende overnachtingsplaats, dan kom je op de leukste plekken! En dan is iedere dag een verrassing. Veel plezier en leuke ervaringen! En 's avonds op de hotelkamer heb je nog altijd 'Gone with the wind' om te ontspannen.

• 29 Mei 2014 - 14:49

Nelie:

Heeeel veel plezier en doe Nicholas Sparks de groeten.... ;)

• 29 Mei 2014 - 21:00

Fennie:

Ha Nanda, daar ga je dan:) Kom maar op met al die verhalen en anekdotes! Heel veel plezier!

• 30 Mei 2014 - 09:21

Wietze:

Ha Nanda.

Een mooi plan om het avontuur aan te gaan en niet vantevoren alles vast te leggen. Dan kun je afhankelijk van je ervaringen ergens meer of minder dagen boeken of je route wijzigen. Moedig dat je deze reis in je uppie onderneemt! Wij gaan je zeker volgen! Have fun!

• 31 Mei 2014 - 19:55

G&b:

Succes!!!!
    Vergeet niet te genieten :-) thanks voor het briefje, trouwens..