Cambridge - round 4 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Nanda Peters - WaarBenJij.nu Cambridge - round 4 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Nanda Peters - WaarBenJij.nu

Cambridge - round 4

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

13 Augustus 2008 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Hoi!

Het is mijn vierde keer dat ik in Cambridge ben, het voelt heel vertrouwd, zelfs het fietsen aan de verkeerde (lees: linker) kant van de weg. Mijn fiets laat me gelukkig niet in de steek, ik heb nu eindelijk een fiets waarvan alles het doet en waarvan ik niet het idee heb dat hij elk moment in elkaar kan zakken.

Het team is weer zeer internationaal... ook al mis ik de mensen uit Dubai. Ik moet voor het eerst een aantal mensen missen en dat is best vreemd. Toch maak ik weer nieuwe vrienden. In september komt Margarethe uit Duitsland mij al opzoeken, we hebben een heel weekend McLeod's Daughters gepland, haha!

Mijn smallgroup (ik ben toch een leader, op het laatste moment gevraagd), bestaat uit Annekathrin (mijn vriendin uit Duitsland en nu kamergenootje), Chris uit UK, Shen uit Maleisie, Daria uit Taiwan en Filipa uit Portugal. Lekker internationaal dus.

De seminars in de ochtend zijn voor mij niet echt nieuw meer. Maar we krijgen ook studies over 2 Corinthiers, wat wel heel leerzaam is. De middagen breng ik door in het park, volleybal spelend of flyers uitdelen. Door het niet zo mooie weer is het echter lastig om internationale studenten te bereken. Maar ik ben ook nog 'language school visiting co-ordinator', wat betekent dat ik iedere dag mensen uit het team met flyers langs taalscholen stuur, door weer en wind. Op die manier kunnen we de studenten dan wel bereiken.

Zoals gezegd is het weer niet geweldig. Het is gewoon KOUD! Maar meest van tijds wel droog, naast een enorme HOOSBUI vorige week, waar ik natuurlijk midden in zat op mijn fietsje.

Ik moet afronden, ga zo het team weer opzoeken. Bovendien sta ik in een Apple Store op internet en moet ik binnen een minuut uitloggen. Ik zie uit naar jullie berichtjes! Zondag ben ik weer thuis. God bless.

• 15 Augustus 2008 - 09:58

Laura:

Hai Nan, was al benieuwd of je nu daarzo zat. Hoop dat je nog een goeie tijd hebt en dat het wat waremer wordt, haha. Troost je, hier is het ook niet denderend. Wij wonen weer in Keizerslanden. Bij Peter en Barrie in de flat. Cool he. Zie je binnenkort wel weer hopelijk.

Liefs Laura

• 17 Augustus 2008 - 20:15

Jolien:

Hi zus, ik ga je strax ophalen van station. Ik hoop dat je nog een fijne tijd heb gehad. Het afgelopen weekend in Cambrigde was echt leuk. Leuk om ook mensen te ontmoeten en te zien waar jij mee bezig bent daaro! Jammer van het weer, maar ja het is Engeland:)
    Tot straks. Liefs je zusje!

Ps. He leuk dat laura en wietze ook bij hun in de flat wonen!!