Zes weken aftellen! - Six week countdown! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Nanda Peters - WaarBenJij.nu Zes weken aftellen! - Six week countdown! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Nanda Peters - WaarBenJij.nu

Zes weken aftellen! - Six week countdown!

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

16 Maart 2006 | Nederland, Deventer

Ok, ik ben nu nog gewoon thuis in mijn lieve flatje in Deventer. Ik ben al halverwege het boekje over Lissabon. Ik kijk zo enorm uit naar deze korte vakantie, dat ik nu al vast een website ben begonnen. Voordat iemand anders er met mijn schitterende voornaam vandoor gaat! Ook van andere tripjes zal ik hier verslag doen. Zoals over twee weken mijn paar daagjes in Antwerpen. En natuurlijk weer Cambridge deze zomer! En... wie weet Dubai in februari 2007... maar dat is wel heel ver vooruit kijken. Ik schrijf mijn berichten zo nu en dan ook in het Engels, zodat mijn internationale vrienden mee kunnen lezen!

Ok, right now I'm still in my lovely little appartment in Deventer. I'm already half way in my book about Lisbon. I'm so looking forward to this short holiday, that I already started this website. Also in case someone else runs off with my beautiful first name! I also will report of other short trips. Like my few day in Antwerp (Belgium) within two weeks. And ofcourse Cambridge again this summer! And... who knows Dubai february 2007... but that is a long time from now. I'm writing my messages now and then also in English, so that my international friends can read it also!

• 16 Maart 2006 - 22:24

Renato:

Hey Nanda! I have added you to my website in www.fotolog.com/renato

2 portuguese kisses!

• 17 Maart 2006 - 17:36

Marieke:

Hé lieve Nan! Got ya! Leuk zo´n website! Had je een voorbeeld :P? Tot zondag (niet vergeten he?!)

• 19 Maart 2006 - 22:00

Tieske:

Haha! Zo leer ik nog eens wat!

grtMatthijs

• 23 Maart 2006 - 22:19

Lotte:

Hey Nanda!
    Je zei dat je ook een site had, dus was erg benieuwd! Leuk hoor!!!Maar ik wist niet dat je misschien naar Dubai gaat zeg...kan ik niet mee? Heb net iemand leren kennen die daar woont en werkt, een Nederlander. Echt heel grappig, die zijn bezig met het maken van eilanden in de vorm van de wereld. Maar ik zal je site een beetje in de gaten houden. En als ik je niet weer spreek, alvast veel plezier in Antwerpen. Ooh ja, we zouden samen in de kantine wat eten, maar ik zat in de stad..Sorry..Ik zie je op school wel weer!

Groetjes,

Lotte